Pogoji poslovanja

Pogoji
10. 8. 2021
POSLOVNI POGOJI PODJETJA
Bushman s.r.o.
Prostori: M─Ťste─Źko 75, 25722 ─îer─Źany, ─îe┼íka
Registriran sede┼ż: Lazarsk├í 5/1719, 11000 Praha, ─îe┼íka
ID podjetja: 25618601
vpisano v gospodarski register pri ob─Źinskem sodi┼í─Źu v Pragi, oddelek C, vlo┼żek 55269
za prodajo blaga potrošnikom prek spletne trgovine na naslovu https://www.bushman.si/

1. UVODNE DOLO─îBE

1.1. Ti pogoji in dolo─Źila (v nadaljevanju "pogoji") podjetja Bushman s.r.o. obrat: M─Ťste─Źko 75, 25722 ─îer─Źany, identifikacijska ┼ítevilka: 25618601,
vpisan v trgovinski register pri ob─Źinskem sodi┼í─Źu v Pragi, oddelek C, vlo┼żek 55269, ureja odnose med prodajalcem, Bushman s.r.o. v okviru maloprodaje prek e-trgovine www.bushman.si s kupcem. Prodajalec se zavezuje, da bo v vseh svojih odnosih s kupcem spo┼ítoval veljavno zakonodajo.


1.2. Poslovni pogoji dodatno urejajo pravice in obveznosti pogodbenih strank pri uporabi spletne strani prodajalca, ki se nahaja na naslovu https://www.bushman.cz/ (v nadaljevanju "spletna stran"), pri sklenitvi tako imenovanih potro┼íni┼íkih pogodb in obveznosti, ki izhajajo iz njih v skladu z ┬ž 1810 Zakona ┼ít. 89/2012 Coll., Civilni zakonik (v nadaljnjem besedilu ÔÇ×Civilni zakonikÔÇť). Poslovni pogoji ne veljajo za primere, ko oseba, ki namerava kupiti blago od prodajalca, deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti - za te poslovne primere velja splo┼ína zakonodaja za kupoprodajno pogodbo.
1.3. Dolo─Źbe, ki odstopajo od pogojev poslovanja, je mogo─Źe dogovoriti v kupoprodajni pogodbi. Odstopajo─Źe dolo─Źbe v kupoprodajni pogodbi imajo prednost pred dolo─Źbami pogojev.
1.4. Dolo─Źbe pogojev poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajna pogodba in pogoji poslovanja so sestavljeni v ─Źe┼íkem jeziku. Kupoprodajna pogodba je lahko sklenjena v ─Źe┼íkem jeziku.
1.5. Besedilo dolo─Źil in pogojev lahko prodajalec spremeni ali dopolni. Ta dolo─Źba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki nastanejo v obdobju veljavnosti prej┼ínje razli─Źice dolo─Źil in pogojev.

2. RA─îUN UPORABNIKA

2.1. Na podlagi registracije kupca na spletnem mestu lahko kupec dostopa do svojega uporabni┼íkega vmesnika. Kupec lahko iz svojega uporabni┼íkega vmesnika naro─Źi blago (v nadaljevanju "uporabni┼íki ra─Źun"). ─îe spletni vmesnik trgovine to dopu┼í─Źa, lahko kupec tudi naro─Źi blago brez registracije neposredno s spletnega vmesnika trgovine.
2.2. Ob registraciji na spletnem mestu in pri naro─Źilu blaga je kupec dol┼żan vse podatke navesti pravilno in resni─Źno. Kupec je v primeru kakr┼íne koli spremembe dol┼żan posodobiti podatke, navedene v uporabni┼íkem ra─Źunu. Prodajalec meni, da so podatki, ki jih kupec navede v uporabni┼íkem ra─Źunu in pri naro─Źilu blaga, pravilni.
2.3. Dostop do uporabni┼íkega ra─Źuna je zavarovan z uporabni┼íkim imenom in geslom. Kupec je dol┼żan ohraniti zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do njegovega uporabni┼íkega ra─Źuna, in biti previden pri shranjevanju teh podatkov, pri ─Źemer je treba opozoriti, da prodajalec ne odgovarja za kr┼íitev teh obveznosti s strani kupca.
2.4. Kupec nima pravice dovoliti uporabe uporabni┼íkega ra─Źuna tretjim osebam.
2.5. Prodajalec lahko prekli─Źe uporabni┼íki ra─Źun, ┼íe posebej, ─Źe kupec svojega uporabni┼íkega ra─Źuna ne uporablja ve─Ź kot 12 mesecev ali ─Źe kupec kr┼íi svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe (vklju─Źno s pogoji poslovanja).
2.6. Kupec priznava, da uporabni┼íki ra─Źun morda ni na voljo 24 ur na dan, zlasti glede potrebnega vzdr┼żevanja strojne in programske opreme prodajalca, ali potrebno vzdr┼żevanje strojne in programske opreme tretjih oseb.

3. SKLEP POGODBE O NAKUPU

3.1. Spletni vmesnik trgovine vsebuje seznam blaga, ki ga prodajalec ponuja v prodajo, vklju─Źno s cenami posameznega ponujenega blaga, pa tudi podatke o lastnostih blaga, uporabi, vzdr┼żevanju in nevarnostih, ki izvirajo iz zlorabe ali vzdr┼żevanja, ─Źe tak┼ína dejstva niso o─Źitne ali splo┼íno znane. Navedene so cene ponujenega blaga, vklju─Źno z davkom na dodano vrednost in vsemi povezanimi pristojbinami, razen dragocenosti. Ponudba za prodajo blaga in cene tega blaga ostajajo veljavne, dokler so prikazane v spletnem vmesniku trgovine. Ta dolo─Źba ne omejuje mo┼żnosti prodajalca, da pod individualno dogovorjenimi pogoji sklene kupoprodajno pogodbo. Vse ponudbe za prodajo blaga, danega v spletni vmesnik trgovine, so nezavezujo─Źe in prodajalec ni dol┼żan skleniti kupoprodajne pogodbe glede tega blaga, zlasti v primeru iz─Źrpanosti zalog.
3.2. Spletni vmesnik trgovine vsebuje tudi podatke o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga. Podatki o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga, navedeni v spletnem vmesniku trgovine, veljajo le v primerih, ko je blago dobavljeno na ozemlju Češke republike.
3.3. Za naro─Źilo blaga kupec izpolni obrazec za naro─Źilo v spletnem vmesniku trgovine.
Obrazec za naro─Źilo vsebuje zlasti podatke o:
naro─Źeno blago (naro─Źeno blago kupec "vstavi" v elektronsko nakupovalno ko┼íarico spletnega vmesnika trgovine),
na─Źin pla─Źila nakupne cene blaga, podatke o zahtevanem na─Źinu dostave naro─Źenega blaga in podatke o mo┼żnih popustih,
informacije o stro┼íkih, povezanih z dostavo blaga (v nadaljnjem besedilu skupaj "naro─Źilo"), identifikacijo prodajalca.
3.4. Pred po┼íiljanjem naro─Źila prodajalcu lahko kupec preveri in spremeni podatke, ki jih je kupec vnesel v naro─Źilo, tudi glede na sposobnost kupca, da zazna in popravi napake, ki so nastale pri vnosu podatkov v naro─Źilo. Kupec po┼ílje naro─Źilo prodajalcu s klikom na gumb "dokon─Źaj naro─Źilo". Prodajalec podatke, navedene v vrstnem redu, ┼íteje za pravilne. Takoj po prejemu naro─Źila bo prodajalec to potrdilo kupcu potrdil po elektronski po┼íti na elektronski naslov kupca, naveden v uporabni┼íkem vmesniku ali v naro─Źilu (v nadaljnjem besedilu "e-po┼ítni naslov kupca").
3.5. Glede na naravo naro─Źila (npr. Koli─Źina blaga, nakupna cena, predvideni stro┼íki po┼íiljanja) ima prodajalec vedno pravico, da od kupca zahteva dodatno potrditev naro─Źila (na primer pisno ali po telefonu).
3.6. Pogodbeno razmerje med prodajalcem in kupcem izhaja iz dostave naro─Źila, ki ga kupec po┼ílje prodajalcu.
3.7. Kupec priznava, da je prodajalec upravi─Źen odstopiti od kupoprodajne pogodbe, ─Źe prejme naro─Źilo od kupca, ki je v kateri od prej┼ínjih obveznosti s prodajalcem bistveno kr┼íil katero od svojih obveznosti.
3.8. Kupec se strinja z uporabo sredstev komunikacije na daljavo pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe. Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi sredstev komunikacije na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev) krije kupec sam.

4. CENA BLAGA IN PLA─îILNI POGOJI

4.1.
Ceno blaga in vse stro┼íke, povezane z dobavo blaga po kupoprodajni pogodbi, lahko kupec prodajalcu pla─Źa na naslednje na─Źine:
- v gotovini ali po povzetju na mestu, ki ga kupec navede v naro─Źilu;
- brezgotovinsko ban─Źno nakazilo ali pla─Źilno kartico prek varnega pla─Źilnega prehoda GO PAY ali PayPal na ra─Źun podjetja Bushman s.r.o. Upravljavec e-trgovine www.bushman.si.
4.2. Kupec je poleg kupnine dol┼żan prodajalcu pla─Źati stro┼íke, povezane z embala┼żo in dostavo blaga v dogovorjenem znesku, glede na naro─Źilo. ─îe ni izrecno navedeno druga─Źe, nakupna cena vklju─Źuje tudi stro┼íke, povezane z dostavo blaga.
4.3. V primeru pla─Źila z gotovino ali v primeru pla─Źila po povzetju se kupnina pla─Źa ob prevzemu blaga. V primeru brezgotovinskega pla─Źila se kupnina pla─Źa v petih delovnih dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
4.4. V primeru brezgotovinskega pla─Źila je kupec dol┼żan pla─Źati kupnino blaga skupaj s simbolom spremenljivega pla─Źila. V primeru brezgotovinskega pla─Źila je obveznost kupca, da pla─Źa kupnino, izpolnjena, ko je ustrezen znesek pripisan na ra─Źun prodajalca.
4.5. Prodajalec ima pravico, zlasti v primeru, da kupec ne predlo┼żi dodatne potrditve naro─Źila (─Źlen 3.5.), Zahtevati pla─Źilo celotne kupnine pred po┼íiljanjem blaga kupcu.
4.6. Popustov na ceno blaga, ki jih prodajalec zagotovi kupcu, ni mogo─Źe zdru┼żiti ali se┼íteti.
4.7. ─îe je to obi─Źajno v poslovnih odnosih ali ─Źe tako dolo─Źajo splo┼íno zavezujo─Źi pravni predpisi, prodajalec kupcu izda dav─Źni dokument - ra─Źun - v zvezi s pla─Źili na podlagi kupoprodajne pogodbe. Prodajalec je pla─Źnik davka na dodano vrednost. Dav─Źni dokument - ra─Źun bo prodajalec kupcu izdal po pla─Źilu cene blaga in ga kupcu poslal po elektronski po┼íti.
4.8. Cene e-trgovine so dolo─Źene lo─Źeno in ni treba kopirati cen v maloprodajnem omre┼żju.

5. UMIK IZ KUPNEGA SPORAZUMA

5.1. Kupec priznava, da v skladu z dolo─Źbami ┬ž 1837 Zakona ┼ít. 89/2012 Coll., Civilnega zakonika, ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe v primerih, navedenih tukaj, zlasti v primeru dobave blaga, ki je bilo spremenjeno po ┼żelji kupca ali zanj, v primeru dostave pokvarljivega blaga, pa tudi blaga, ki je bilo po dostavi nepovratno pome┼íano z drugim blagom, dobave blaga v zaprti embala┼żi, ki jo je kupec odstranil iz embala┼że in iz higienskih razlogov ni mogo─Źe vrniti posnetkov avdio ali video posnetkov ali ra─Źunalni┼íkega programa, ─Źe so kr┼íili prvotno embala┼żo ali dobavo ─Źasopisov, periodi─Źnih publikacij ali revij.
5.2. ─îe ne gre za primer iz ─Źlena 5.1. Ali za drug primer, ko ni mogo─Źe odstopiti od kupoprodajne pogodbe, ima kupec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v skladu z dolo─Źbami prvega odstavka 1829. ─Źlena. civilnega zakonika v ┼ítirinajstih (14) koledarskih dneh od prejema blaga. ┼áteje se, da je rok za odstop od kupoprodajne pogodbe upo┼ítevan, ─Źe kupec prodajalcu med odstopom po┼ílje obvestilo, da odstopa od pogodbe. Odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec po┼ílje na naslov prodajalca ali na elektronski naslov prodajalca (glej ─Źlen 11.3.), Na obrazcu, ki je kupcu poslan skupaj z blagom.
5.3. ─îe kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora prodajalcu brez nepotrebnega odla┼íanja najkasneje v 14 dneh po odstopu od pogodbe poslati blago, ki ga je od njega prejel, vklju─Źno z vsemi njegovimi deli in priborom.
5.4. V ┼ítirinajstih (14) delovnih dneh od vra─Źila blaga s strani kupca v skladu s ─Źlenom 5.3. prodajalec ima pravico pregledati vrnjeno blago, zlasti da ugotovi, ali vrnjeno blago ni po┼íkodovano, obrabljeno ali delno porabljeno.
5.5. ─îe kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora prodajalcu brez nepotrebnega odla┼íanja, najkasneje v ┼ítirinajstih dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe, predati blago, ki ga je od njega prejel. V takem primeru kupec krije stro┼íke vra─Źila zadevnega blaga prodajalcu.
─îe kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, mu bo prodajalec brez nepotrebnega odla┼íanja, najkasneje v ┼ítirinajstih dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe, vrnil vsa sredstva, vklju─Źno s stro┼íki dostave blaga, ki jih je od njega prejel po kupoprodajni pogodbi, v na enak na─Źin. Prodajalec bo denar, ki ga je prejel, potro┼íniku vrnil na drug na─Źin le, ─Źe se je kupec s tem strinjal in ─Źe mu ne nastanejo dodatni stro┼íki.
Kupec je odgovoren prodajalcu le za zmanj┼íanje vrednosti zadevnega blaga, ki je nastalo kot posledica druga─Źnega ravnanja s tem blagom, kot je to potrebno zaradi njegove narave in lastnosti.
─îe kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec ni dol┼żan kupcu vrniti prejetih sredstev, preden kupec izro─Źi blago ali doka┼że, da je blago poslal prodajalcu.
5.6. Zamenjava blaga za drugo velikost je mo┼żna v 14 dneh po dostavi. ─îe ┼żelite spremeniti velikost obla─Źil, ki ste jih naro─Źili, nam blago po┼íljite nazaj na Bushman s.r.o., M─Ťste─Źko 75, 257 22 ─îer─Źany. Na obrazcu, ki ste ga prilo┼żili blagu, navedite blago, ki ga ┼żelite zamenjati, in tudi novo blago, oz. nova velikost. Menjave obdelujemo najkasneje v 14 dneh od prejema. Zamenjava se lahko izvede v 14 dneh od prejema blaga prvotnega naro─Źila (v skladu s sistemom za sledenje po┼íte ─îe┼íke). Blago mora biti nepo┼íkodovano, nepo┼íkodovano in popolno. V tem primeru po┼ítnino pla─Źa kupec, zamenjano blago po┼ílje prodajalec med prvo menjavo brez po┼ítnine, v naslednjih menjavah kupec ┼że pla─Źa po┼ítnino po trenutni ceni prevoza. Blago, poslano v menjavo po tem obdobju, dobavitelj ne bo upo┼íteval, blago pa bo na njegove stro┼íke poslano stranki.
5.7. Kupec priznava, da ima prodajalec, ─Źe je blago, ki ga je vrnil, po┼íkodovano, obrabljeno ali delno porabljeno, proti kupcu zahtevati zni┼żanje vrednosti blaga. Prodajalec ima pravico do enostranskega pobota terjatve zaradi oslabitve blaga proti pravici kupca do vra─Źila kupnine.
5.8. ─îe je skupaj z blagom kupcu podarjeno darilo, se darilna pogodba med prodajalcem in kupcem sklene s pogojem, da se, ─Źe potro┼ínik odstopi od kupoprodajne pogodbe, tudi delno *, darilna pogodba za tak┼íno darilo izgubi njegov u─Źinek in kupec je dol┼żan z blagom prodajalcu vrniti dano darilo.
5.9. ─îe kupec kupi blago v primeru, npr. 2 + 1, promocijski izdelek ali z dodatnim popustom in nato uveljavi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe, tudi delno, priznava, da ima prodajalec pravico do enostranskega zmanj┼íanja kup─Źevega zahtevka za terjatev prodajalca.
5.10. ─îe napaka postane o─Źitna v ┼íestih mesecih po prejemu, se ┼íteje, da je bila stvar v ─Źasu prejema okvarjena.
* ─îe kupec na primer prejme darilo za nakup nad 1.000 in odstopi od kupoprodajne pogodbe, tudi delno, pri ─Źemer pogoj za zagotovitev darila ni izpolnjen, je darilo dol┼żan vrniti.

6. PREVOZ IN DOSTAVA BLAGA

6.1. Na─Źin dostave blaga kupec dolo─Źi glede na naro─Źilo. ─îe na─Źin dostave, ki ga je izbral kupec, ni mogo─Ź, ima prodajalec pravico dostaviti blago kupcu na drug alternativni na─Źin po ceni, ki ustreza stro┼íkom, povezanim z dostavo blaga, kot se je kupec dogovoril v naro─Źilu, razen ─Źe ni druga─Źe dogovorjeno.
6.2. ─îe je po kupoprodajni pogodbi prodajalec dol┼żan blago dostaviti na kraj, ki ga kupec dolo─Źi v naro─Źilu, je kupec dol┼żan prevzeti blago ob dostavi. ─îe kupec blaga ob prevzemu ne sprejme, ima prodajalec pravico zahtevati 10 EUR (z besedami: 10 EUR) skladi┼í─Źno pristojbino, prodajalec pa ima tudi pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe.
6.3. V primeru, da je zaradi razlogov kupca potrebno ve─Źkratno dobavo blaga, je kupec dol┼żan pla─Źati stro┼íke, povezane z ve─Źkratno dostavo blaga.
6.4. Po prejemu blaga od prevoznika je kupec dol┼żan preveriti neopore─Źnost embala┼że blaga in v primeru kakr┼ínih koli napak nemudoma obvestiti prevoznika. V primeru ugotovitve kr┼íitve embala┼że, ki ka┼że na nepoobla┼í─Źen vstop v po┼íiljko, kupcu po┼íiljke ni treba prevzeti od prevoznika. Kupec s podpisom dobavnice potrdi, da embala┼ża po┼íiljke z blagom ni bila po┼íkodovana.
6.5. V primeru kup─Źeve zahteve, vlo┼żene v 14 koledarskih dneh od nakupa (npr. Neprimerna velikost, barva itd.), Ima prodajalec pravico zamenjati neuporabljeno in nepo┼íkodovano blago ter po mo┼żnosti v originalni embala┼żi, po predhodnem dogovoru z kupca. Kupec po┼ílje blago na naslov prodajalca, vklju─Źno s kopijo dav─Źnega dokumenta. ─îe je blago brez o─Źitnih znakov obrabe ali po┼íkodb, bo prodajalec kupcu poslal novo zahtevano velikost ali barvo.
6.6. Druge pravice in obveznosti strank pri prevozu blaga lahko urejajo posebni prodajal─Źevi pogoji dostave, ─Źe jih izda prodajalec.

7. NAPAKA ODGOVORNOST, GARANCIJA

7.1. Pravice in obveznosti pogodbenih strank glede odgovornosti prodajalca za napake, vklju─Źno z garancijo prodajalca, urejajo ustrezni splo┼íno zavezujo─Źi predpisi (zlasti dolo─Źbe ┬ž 2158 in naslednjih Civilnega zakonika).
7.2. V primeru, da ima stvar napake, ko jih prevzame kupec, v smislu dolo─Źb prvega odstavka ┬ž 2161 civilnega zakonika, je za to odgovoren prodajalec pod pogoji, dolo─Źenimi v prito┼żbenem postopku, kar je del teh pogojev.
─îe napaka postane o─Źitna v ┼íestih (6) mesecih od prevzema, se ┼íteje, da je bila stvar pomanjkljiva ┼że pri prevzemu v smislu dolo─Źb drugega odstavka 2161 odstavka Civilnega zakonika ┼ít. 89/2012 Coll.
Kupec ima pravico uveljavljati pravico do napake, ki se pojavi pri potro┼íni┼íkem blagu v ┼ítiriindvajsetih mesecih po prejemu, razen v primeru napake, za katero je bila za blago dogovorjena ni┼żja cena, pa tudi do napake, ki je posledica obrabe normalna uporaba, napaka pri rabljenem blagu, ki je sestavljena iz ustrezne stopnje uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago v ─Źasu, ko ga je kupec prevzel, in ─Źe to izhaja iz narave blaga.
Pravica do napa─Źne izvedbe ne pripada kupcu, ─Źe je kupec pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali ─Źe je kupec napako povzro─Źil sam.
7.3. Pravice kupca, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake, vklju─Źno z garancijo prodajalca, kupec uveljavlja na naslovu prodajalca na upravnem kompleksu Bushman, Bushman s.r.o., M─Ťste─Źko 75, 257 22 ─îer─Źany.

8. DRUGE PRAVICE IN OBVEZNOSTI POGODBENIKOV

8.1. Kupec pridobi lastništvo kupljenega blaga tako, da ga prevzame z dostavo na naslov kupca ali prevzemom v trgovini. Ob prevzemu blaga nevarnost poškodbe blaga preide tudi na kupca.
8.2. Kupec priznava, da so programska oprema in druge komponente, ki sestavljajo spletni vmesnik trgovine (vklju─Źno s fotografijami ponujenega blaga), za┼í─Źitene z avtorskimi pravicami. Kupec se zavezuje, da ne bo izvajal nobenih dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogo─Źile vme┼íavanje ali uporabo programske opreme ali drugih komponent, ki sestavljajo spletni vmesnik trgovine. Vse fotografije, prikazane v spletni trgovini, so samo za ilustracijo. Barva fotografij in slik je lahko nekoliko popa─Źena, zlasti odvisno od barvnih nastavitev monitorja uporabnika.
8.3. Kupec ni upravi─Źen do uporabe mehanizmov, programske opreme ali drugih postopkov pri uporabi spletnega vmesnika trgovine, kar bi lahko negativno vplivalo na delovanje spletnega vmesnika trgovine. Spletni vmesnik trgovine je mogo─Źe uporabljati le v obsegu, ki ni v ┼íkodo pravicam drugih kupcev prodajalca in je v skladu z njegovim namenom.
8.4. Kupec priznava, da prodajalec ne odgovarja za napake, ki so nastale zaradi posegov tretjih oseb na spletno stran ali zaradi uporabe spletne strani v nasprotju z njihovim namenom.
8.5. Kupec ima pravico do izvensodnega re┼íevanja potro┼íni┼íkih sporov. Za izvensodno re┼íevanje sporov se kupec obrne na ─Źe┼íki organ za trgovinsko in┼ípekcijo (www.coi.cz).

9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV IN POŠLJANJE TRGOVINSKIH SPOROČIL

9.1. Varstvo osebnih podatkov kupca, ki je fizi─Źna oseba, dolo─Źa Zakon ┼ít. 101/2000 Coll., O varstvu osebnih podatkov, s spremembami in v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropske Parlament in Svet z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter razveljavitvi Direktive 95/46 / ES (Splo┼ína uredba o varstvu podatkov).
9.2. Kupec se strinja z obdelavo naslednjih osebnih podatkov: ime in priimek, naslov stanovanja, identifikacijska ┼ítevilka, dav─Źna ┼ítevilka, e-po┼ítni naslov, telefonska ┼ítevilka, starost in spol (v nadaljevanju skupaj "osebni podatki").
9.3. Kupec se strinja, da prodajalec obdeluje osebne podatke za namene uveljavljanja pravic in obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, za namene vzdr┼żevanja uporabni┼íkega ra─Źuna ter za po┼íiljanje informacij in komercialnih sporo─Źil kupcu.
9.4. Kupec priznava, da je dol┼żan svoje osebne podatke (med registracijo, v svojem uporabni┼íkem ra─Źunu, pri naro─Źanju s spletnega vmesnika trgovine) navesti pravilno in resni─Źno ter da je dol┼żan brez nepotrebnega odla┼íanja obvestiti prodajalca o kakr┼íni koli spremembi njegove osebne podatke.
9.5. Prodajalec lahko pooblasti tretjo osebo za obdelavo osebnih podatkov kupca kot obdelovalca. Razen oseb, ki preva┼żajo blago, osebnih podatkov prodajalec ne bo posredoval tretjim osebam brez predhodnega soglasja kupca.
9.6. Osebni podatki se bodo obdelovali za nedolo─Źen ─Źas. Osebni podatki bodo obdelani v elektronski obliki na avtomatiziran na─Źin ali v tiskani na neavtomatiziran na─Źin.
9.7. Kupec potrjuje, da so posredovani osebni podatki to─Źni in da je bil obve┼í─Źen, da gre za prostovoljno posredovanje osebnih podatkov.
9.8. V primeru, da kupec meni, da prodajalec ali obdelovalec (─Źlen 9.5) izvaja obdelavo njegovih osebnih podatkov, kar je v nasprotju z varstvom zasebnega in osebnega ┼żivljenja kupca ali v nasprotju z zakonodajo, zlasti ─Źe so osebni podatki neto─Źni z glede na namen njihove obdelave lahko:
1. prosite prodajalca ali predelovalca za pojasnilo,
2. od prodajalca ali obdelovalca zahtevajo odpravo tako nastale situacije. Zlasti lahko vklju─Źuje blokiranje, popravljanje, dopolnjevanje ali odlaganje osebnih podatkov. ─îe se ugotovi, da je zahteva kupca v skladu s prej┼ínjim stavkom upravi─Źena, prodajalec ali predelovalec nemudoma odpravi napako. ─îe prodajalec ali obdelovalec ne izpolni zahteve, ima kupec pravico, da se neposredno obrne na Urad za varstvo osebnih podatkov. Ta dolo─Źba ne vpliva na pravico kupca, da se s svojo prito┼żbo obrne neposredno na Urad za varstvo osebnih podatkov.
9.9. ─îe kupec zahteva podatke o obdelavi njegovih osebnih podatkov, je prodajalec dol┼żan te podatke posredovati. Prodajalec ima pravico zahtevati razumno pla─Źilo za posredovanje informacij v skladu s prej┼ínjim stavkom, ki ne presega stro┼íkov, potrebnih za posredovanje informacij.
9.10. Kupec se strinja s po┼íiljanjem informacij v zvezi z blagom, storitvami ali poslovanjem prodajalca na elektronski naslov kupca in nadalje sogla┼ía s po┼íiljanjem komercialnih sporo─Źil s strani prodajalca na elektronski naslov kupca.

10. DOSTAVA

10.1. ─îe ni dogovorjeno druga─Źe, je treba vso korespondenco, povezano s kupoprodajno pogodbo, drugi stranki dostaviti pisno, po elektronski po┼íti, osebno ali priporo─Źeno po po┼íti prek ponudnika po┼ítnih storitev (po izbiri po┼íiljatelja). Kupcu je dostavljen na e-po┼ítni naslov, naveden v njegovem uporabni┼íkem ra─Źunu.

11. POSTOPEK PRITO┼ŻB

Ta prito┼żbeni postopek ureja prito┼żbe glede blaga, ki so ga potro┼íniki kupili v spletni trgovini bushmanshop.com in je bil pripravljen v skladu z Zakonom ┼ít. 89/2012 Coll., Civilnim zakonikom s spremembami ter Zakonom in zakonom ┼ít. 634/1992 Coll. , O varstvu potro┼ínikov v, s spremembami.
11.1. Pravica kupca, da zahteva blago z napako
─îe pride do napake pri kupljenem blagu, ima kupec pravico do prito┼żbe pri prodajalcu, to je podjetje Bushman sro, I─î: 25618601, na naslovu: Bushman.cz, M─Ťste─Źko 75, 257 22 ─îer─Źany, ─îe┼íka.
Kupec mora vlo┼żiti prito┼żbo brez nepotrebnega odla┼íanja, potem ko jo lahko pravo─Źasno in z zadostno skrbnostjo ugotovi.
Zahtevano blago kupec vlo┼żi v prito┼żbo, ki je ustrezno o─Źi┼í─Źena, tako da sprejem s strani prodajalca od kupca ne ovira splo┼ínih higienskih na─Źel skupaj z dokazilom o nakupu od prodajalca. Priporo─Źljivo je, da blago po┼íljete v ustreznem transportnem paketu, ker prodajalec pred prevzemom blaga ne odgovarja za mehanske po┼íkodbe.
Zlasti blaga, prodanega po ni┼żji ceni, ni mogo─Źe uveljavljati zaradi pomanjkljivosti, za katero je bila dogovorjena ni┼żja cena, in zaradi obrabe blaga zaradi njene obi─Źajne uporabe.
Prodajalec zagotavlja pravilno obravnavo prito┼żb.
Prito┼żbe, vklju─Źno z odpravo napak, je treba obravnavati:
brez nepotrebnega odla┼íanja, najkasneje v 30 dneh od datuma prito┼żbe, pri ─Źemer je dan prito┼żbe dan, ko prodajalec prejme zahtevano blago in ustrezno izpolnjen obrazec za prito┼żbo od kupca
ali v daljšem obdobju, o katerem se prodajalec pisno dogovori s kupcem.
11.2. Napaka izdelka
Napaka blaga se ne more ┼íteti za spremembo blaga, ki je nastala v garancijskem roku zaradi nepravilne uporabe, nepravilnega posega, ─Źe je kupec napako povzro─Źil sam, ali ko je napako povzro─Źil zunanji dogodek, ki ga ni povzro─Źil prodajalec, zlasti ─Źe vzrok napake:
neprimerna kombinacija obrabljenih materialov, ki poškodujejo blago - "barvanje"
mehanske po┼íkodbe blaga - rezanje, trganje, "lokalno" ┼í─Źetkanje
kakršen koli poseg v blago
poškodbe blaga zaradi kemikalij
neskladnost s simboli za nego na notranji etiketi blaga (glej povezavo do BUSHMAN Goods Care)
11.3. Rok za vlo┼żitev prito┼żbe
Kupec ima pravico uveljavljati pravico do napake, ki se pojavi v blagu v 24 mesecih po prejemu od prodajalca. Obdobje uveljavljanja pravic iz napak na blagu ali garancijski rok je navedeno v opisu vsakega izdelka. Nakup blaga dokazuje kupec z dokazilom o nakupu pri prodajalcu, ki slu┼żi tudi kot garancijski list.
Garancijskega roka ne smemo zamenjati z ┼żivljenjsko dobo blaga, torej s ─Źasom, do katerega lahko blago zaradi svojih lastnosti, glede na namen in razlike v intenzivnosti uporabe, zaradi pravilne uporabe in nege zdr┼żi.
─îe blago z napako zamenjate z novim, se rok za reklamacijo nadaljuje skupaj 2 leti od sklenitve kupoprodajne pogodbe.
11.4. Protokol o prito┼żbah glede blaga
Prodajalec bo blago sprejel v reklamacijo skupaj z ustrezno izpolnjenim poro─Źilom o prito┼żbi, ki je na voljo za prenos. Blago, ki bo prodajalcu dostavljeno brez ustrezno izpolnjenega prito┼żbenega poro─Źila, se bo vrnilo po┼íiljatelju, kot blago, za katerega razlog za njegovo po┼íiljanje prodajalcu ni jasen.
obrazec za prito┼żbo (pdf)
11.5. Ocena prito┼żbe
Prodajalec o prito┼żbi odlo─Źi brez nepotrebnega odla┼íanja, vendar najkasneje v treh delovnih dneh, kar ne vklju─Źuje ─Źasa, potrebnega za strokovno oceno napake. Odlo─Źitev o tem, ali je napaka odpravljiva ali odpravljena, pripada samo prodajalcu, proizvajalec upo┼íteva izpodbijane prito┼żbe.
- odpravljive pomanjkljivosti - so tiste, katerih odstranitev ne vpliva na videz blaga, njegovo funkcijo in kakovost in katerih popravilo je mogo─Źe izvesti v roku, dolo─Źenem za re┼íitev prito┼żbe, glej. 1.
- nepopravljive napake - so tiste, ki prepre─Źujejo pravilno uporabo blaga, oz jih ni mogo─Źe popolnoma odstraniti.
Po odlo─Źitvi o prito┼żbi bo prodajalec kupcu po elektronski po┼íti izdal potrditev (obrazec za prito┼żbo) o tem, kdaj je bila prito┼żba vlo┼żena, kak┼ína je vsebina prito┼żbe, kak┼íen na─Źin obravnavanja je potreben kupec in potrditev datum in na─Źin obravnave prito┼żbe, vklju─Źno s potrditvijo morebitnih popravil in trajanjem ali utemeljitvijo zavrnitve prito┼żbe.
Po poravnavi reklamacije se glede na naravo domnevne napake vrne popravljeno blago ali po┼ílje novo blago ali njegov del, ─Źe se napaka nana┼ía le na del blaga ali pa je zagotovljen primeren popust od kupnino ali ko je odstop od kupoprodajne pogodbe zahteval blago.
V primeru upravi─Źene reklamacije ima kupec pravico do povra─Źila po┼ítnine v vi┼íini potrebnih stro┼íkov za varno dostavo (potrebno je predlo┼żiti dokazilo o tem prevozu). V primeru neupravi─Źene reklamacije kupec ni upravi─Źen do povra─Źila stro┼íkov, povezanih z re┼íevanjem prito┼żbe.
11.6. Prito┼żba glede re┼íitev
a) Popravljive napake glej. 5a)
- ponavadi brezpla─Źno odstranimo s popravkom
- ─Źe se to zaradi narave napake lahko ┼íteje za razumno in ─Źe blago ┼íe ni bilo uporabljeno, lahko kupec zahteva dobavo novega blaga brez napak; ─Źe novega blaga ni mogo─Źe dostaviti brez napak, ima kupec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe
- ─Źe kupec ne zahteva popravila blaga, dobave novega blaga brez napak, niti ne odstopi od kupoprodajne pogodbe, lahko zahteva primeren popust.
b) nepopravljive napake glej 5b)
- je mogo─Źe zahtevati dostavo novega blaga brez napak
- mo┼żen je odstop od kupoprodajne pogodbe
- ─Źe kupec ne zahteva dobave novega blaga brez napak, niti ne odstopi od kupoprodajne pogodbe, lahko zahteva primeren popust.
c) odpravljiva napaka, glej 5a) ponavljajo─Źa se na blagu tudi po predhodnih dveh popravilih ali vsaj treh hkratnih popravljivih napakah, glej 5a)
- je mogo─Źe zahtevati dostavo novega blaga brez napak
- mo┼żen je odstop od kupoprodajne pogodbe
- ─Źe kupec ne zahteva dostave novega blaga brez napak, niti ne odstopi od kupoprodajne pogodbe, lahko zahteva primeren popust
d) vra─Źilo zahtevanega blaga kupcu v primeru zavrnitve reklamacije
Če se napake na blagu nanašajo le na del blaga, lahko kupec zahteva zamenjavo le tega dela.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe prodajalec kupcu vrne vsa sredstva, vklju─Źno s stro┼íki, ki jih ima kupec za dobavo blaga, vendar le v vi┼íini, ki ustreza najcenej┼íemu na─Źinu dobave blaga, ki ga ponuja prodajalec .
11.7. Drugo
Darila, ki so na voljo popolnoma brezpla─Źno, ne morejo biti predmet nobenih pravic, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe.
Po┼íiljka, za katero razlog za njeno po┼íiljanje prodajalcu ni o─Źiten, se vrne po┼íiljatelju, ─Źe so na po┼íiljki navedeni podatki, potrebni za njeno vra─Źilo.
Ta prito┼żbena pravila se uporabljajo samo za potro┼íni┼íke pogodbe in obveznosti, ki iz njih izhajajo v smislu dolo─Źb oddelka 1810 Civilnega zakonika. Za nepotro┼íni┼íke pogodbe velja splo┼ína pravna ureditev pri uveljavljanju pravic, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe.
Reklamacijski postopek je na voljo kupcu pred nakupom blaga. Druge pravice kupca, ki so povezane z nakupom artikla, niso prizadete.

12. KON─îNE DOLO─îBE

12.1. ─îe razmerje, povezano z uporabo spletnega mesta, ali pravno razmerje, vzpostavljeno s kupoprodajno pogodbo, vsebuje mednarodni (tuji) element, se stranki strinjata, da razmerje ureja ─Źe┼íka zakonodaja. To ne vpliva na pravice potro┼ínikov, ki izhajajo iz splo┼íno zavezujo─Źih pravnih predpisov:
1) Direktiva 2005/29 / ES z dne 11. maja 2005 o nepoštenih poslovnih praksah med podjetji in potrošniki na notranjem trgu in o spremembi Direktive Sveta 84/450 / EGS, Direktiv 97/7 / ES, 98/27 / ES Evropske unije Parlament in Svet ter 2002/65/ES in Uredbo (ES) št. 2006/2004 Evropskega parlamenta in Sveta (Direktiva o nepoštenih poslovnih praksah)
2) Direktiva 2013/11/EU z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004
3) Direktiva 2009/22 / ES (Direktiva o alternativnem reševanju potrošniških sporov)
4) Uredba (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju sporov za potrošnike in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004
5) Direktiva 2009/22 / ES (Uredba o reševanju spletnih potrošniških sporov).

12.2. ─îe katera koli dolo─Źba teh pogojev postane ali postane neveljavna ali neu─Źinkovita, se neveljavna dolo─Źba nadomesti z dolo─Źbo, katere pomen je ─Źim bli┼żje neveljavni dolo─Źbi. Ni─Źnost ali neu─Źinkovitost ene dolo─Źbe ne vpliva na veljavnost drugih dolo─Źb. Spremembe in dopolnitve kupoprodajne pogodbe ali pogojev poslovanja zahtevajo pisno obliko.
12.3. Kontaktni podatki prodajalca (E-trgovina www.bushman.si):
Poštni naslov:
Pisarniški kompleks Bushman
Bushman s.r.o.
Mesto 75
257 22 Cercany, CZ

email naslov:
kontakt@bushman.si

telefon:
+49 176 344 379 77
Ekipa BUSHMAN.si

Kaj i┼í─Źete?

Vozi─Źek