Iskreno: Zakaj BUSHMAN ni poceni

Iskreno: Zakaj BUSHMAN ni poceni

Iskreno: Zakaj BUSHMAN ni poceni

Bushman je bila, je in bo blagovna znamka, ki se drži narave. Narava je življenje. Zato izbiramo predvsem naravne materiale, kot so bombaž, organski bombaž, usnje in drugo. Naša oblačila niso nekaj na hitro. Ne vtaknemo prsta v katalog končnih izdelkov in rečemo: "Dajte to barvo, dajte ta natis in to je to." Vsak kos naših oblačil in dodatkov je edinstven. Z vsakim izdelkom začnemo od začetka - stojimo za idejami, dizajni, smo prisotni v celotnem procesu od proizvodnje do dejanske prodaje. To je zabavno, hkrati pa tudi izziv. To pot smo si izbrali pred 25 leti in z nje ne nameravamo odstopiti.

Povej mi, kako to izdeluješ, in povem ti, koliko stane.

Korenine vsakega kosa naših oblačil in dodatkov segajo v samo jedro podjetja. Na sestankih, ki jih je pred tem vodila skrbna raziskava trga ter potreb in želja naših strank. Tu se razpravlja in rojevajo se nove ideje. Nato se obrnejo na najsposobnejše ljudi - oblikovalce, ki lahko idejo spremenijo v konkreten izdelek. Skupaj s tehnologi in izdelovalci modelov ustvarjajo vsak milimeter stvari, ki jih rad_a nosiš. Na stotine poskusov, na desetine uspehov in neuspehov; nekatere stvari gredo gladko, nekatere je treba začeti znova in znova.

Vsaka podrobnost je pomembna

Ne pozabi, da je celoten postopek le del ledene gore. Hkrati poteka izdelava vseh sestavnih delov izdelka: zadrge, oznake, gumbi, niti, natisi ... Si vedel_a, da so barve oblačil BUSHMAN pogosto tako specifične, da je treba odtenek večkrat prilagoditi? Da nam, preden kolekcije BUSHMAN dobijo zeleno luč, pod roke pridejo štirje vzorci vsakega izdelka? Da vsakega od teh vzorcev izmerimo, operemo in preizkusimo na resničnih, povsem običajnih različnih ljudeh, ki nosijo različne konfekcijske številke oblačil - vključno z zaposlenimi? Prav imaš, zahtevni smo. In na to smo neverjetno ponosni.

Šivanje v Aziji ni sramota!

Če šivamo v Aziji?! Da, šivamo tam. Nismo prva ali zadnja blagovna znamka, ki uporablja izkušnje in posebno opremo tamkajšnjih tovarn. Tamkajšnjih kakovostnih in pravih tovarn, ker jih je tam veliko, imajo le slab sloves.

Za sodelovanje izberemo najboljše, tiste, s katerimi imamo dolgoletne izkušnje. "Pridelujemo predvsem bombaž in pridelovati moramo tam, kjer se predeluje. Azija ima sodobno tehnologijo ter koncentrirano tekstilno in oblačilno industrijo," pravi ustanovitelj podjetja Jindřich Melichar. Naši tehnologi nato dvakrat letno preverijo proizvodnjo neposredno v tovarnah, kjer preživijo dva do tri tedne.

Imamo izdelke ... kako pa naprej?

Noben izdelek se ne proda samo ali se dostavi novim lastnikom. Za vsem tem stojijo ljudje. Ljudje v skladiščih in logistiki, ki budno pazijo, da ti nič ne manjka. Ljudje, ki od jutra do večera hodijo med policami z izdelki BUSHMAN in bi lahko hodili na slepo, ne da bi se izgubili ... Ljudje v trgovinah, ki ne stojijo za blagajno kot pribiti, ampak vedno svetujejo. In svetujejo, ker vedo najbolje. Izobražujejo se, spoznavajo vse inovacije in proizvodne procese.

Nenazadnje je to celoten oddelek, ki skrbi za trgovine in e-trgovine, oddelek za trženje, ki poskrbi, da izraz BUSHMAN zveni točno tako, kot si zasluži, ali ljudje na liniji za pomoč strankam, ki vsak dan s polno paro potrpežljivo poslušajo na desetine bolj ali manj osebnih zgodb, vprašanj in komentarjev.

To je BUSHMAN.

In ker želimo, da bi se vživeli v naše vzdušje in popolnoma razumeli našo filozofijo, smo se odločili, da kmalu odpremo novo poglavje. Predstavili vam bomo različne materiale in njihove posebnosti, si ogledali certifikate kakovosti, vam povedali, zakaj so nekateri naši gumbi iz kokosa, ročaji iz bambusa ali zakaj večino srajc končno operemo.

Hvala za pozornost in veseli nas, da si v tem z nami.

Ekipa BUSHMAN

Kaj iščete?

Košarica